4/15/2013

Tołpa:dermo body,age,czyli odmłodzenie dla mojego ciała .

 Odmładzające serum liftingujące to produkt ,który pierwszy raz zagościł na mojej półce z kosmetykami.Produkt fajnie się sprawuje  w użytkowaniu i dobrze komponuje się z moim ciałem .

Podobają mi się opakowania przez które widzę zawartość ,gdy butelka jest przezroczysta i ta właśnie taka jest ,etykieta zawiera dużo ważnych informacji ,które mogę odczytać bez problemów .
Opakowanie zawiera 250 ml serum,jest wygodne,gdyż  z pompką .


Kolor produktu jest beżowy ,konsystencja  jest delikatna ,typu rzadszego,prawie lejąca .Nie sprawia problemu z rozprowadzaniem na ciele.
Bardzo dobrze i szybko się wchłania a na skórze odczuwam  natychmiast delikatność ,miękkość. 

Zapach dla mnie jest świeży i dosyć ładny.



Tutaj przedstawię jedną z porad ,którą można odczytać z opakowania produktu .
SKŁAD


Najczęściej stosuję na określone partie ciała ,czyli przedramiona, brzuch, uda,czasem również dla odmiany na na całe ciało ale to już tak tylko sporadycznie .
Co zyskuję dzięki temu serum ?

Delikatną ,miękką,ujędrnioną,nawilżoną skórę oraz po dłuższym używaniu, lepszy jej stan w ogólnym wyglądzie.


Według mnie produkt ten działa tak,jak powinien,zgodnie z jego wytycznymi,czyli ma przeciwdziałać starzeniu skóry, regenerować i odnawiać ,również widoczne i zauważalne jest  ujędrnianie, wygładza skórę i liftinguje .
Właśnie za te wszystkie zalety lubię go i chętnie po niego sięgam ,pielęgnacja nie dość,że przyjemna,to również skuteczna .

Bardzo podoba mi się również stwierdzenie ,które przedstawiam poniżej .

Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.
Fakt ten nie miał wpływu na moją opinię.

7 komentarzy:

  1. Nie próbowałam jeszcze ale myślę ,że niebawem spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z każdą kolejną recenzją Tołpy, którą czytam na blogach coraz bardziej skłaniam się do kupna jakiegoś jej kosmetyku... teraz tylko muszę zdecydować jakiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kosmetyki do ciała od Tołpy i u mnie świetnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używam tego serum od dłuższego czasu, według mnie świetne jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbowałabym :) Nigdy jeszcze nie używałam żadnego produktu Tołpy :)

    OdpowiedzUsuń