10/01/2013

Canpol babies - testy dla mam oraz przyszłych mam .

Jeśli wśród Was są przyszłe mamy to serdecznie zachęcam do wzięcia udziału w testach.
 Macie okazję zostać testerkami nowych produktów marki Canpol babies

Aktualnie trwa nabór do dwóch akcji,które  odbywają się w serwisie bangla.pl . 

1). 30 dziewczyn może testować takie zestawy:

Zestaw dla przyszłych mam składa się z:
  • 2 opakowań wielorazowych, siateczkowych majtek poporodowych, rozmiar L/XL (komfortowe również dla pań o mniejszych rozmiarach)
  • 2 opakowańwysokochłonnych podkładów poporodowych
  • 1 opakowania wkładek laktacyjnych EasyStart Aloe Vera
W paczce otrzymasz również prezenty dla Twojego dziecka: Prezenty te nie podlegają testom a są miłym upominkiem od marki Canpol babies. 

                                    
Wszystkie szczegóły tutaj.

2. Natomiast 200 dziewczyn pozna wkładki laktacyjne 
EasyStart Aloe Vera.


Wszystkie szczegóły tutaj.

Jak już wspominałam testy organizuje serwis Bangla.pl .
                                              

Ja niestety nie skorzystam ,lecz mam nadzieję ,że znajdą się mamy ,lub przyszłe mamy i zgłoszą się aby poznać te nowości :)

7 komentarzy:

  1. ciekawa akcja na Bangli; ja na pewno nie skorzystam ale poczytam opnie z przyjemnością; siostra rodzi w maju więc trzeba być na bieżąco z nowościami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ,potem jako dobra Ciocia kupisz to,co najfajniejsze :)

      Usuń
  2. Może moja siostrzenica skorzysta, właśnie jest w ciąży:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I find your blog very interesting and of great inspiration. If you like to go visit my blog! Congratulations for your work! "My cup of coffee" team.

    MY CUP OF COFFE

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba jestem już za starą mamą na te testy :)

    OdpowiedzUsuń