4/23/2014

Magnolia.....

 Dzisiaj napiszę więcej na temat moich wrażeń i odczuć, w stosunku do suplementu diety Magnolia, który poznałam dzięki  SampleCity .

Dowiecie się tutaj czego się spodziewałam po tym produkcie i co z tego spełniło moje oczekiwania .
 Stres...zapewne każdy wie i doznał go chociażby raz w życiu / ja dużo więcej razy/ ,nie można go całkowicie wyrzucić z naszego życia...niestety a szkoda ;) Jedyne co można zrobić, to trzeba nauczyć się tego,jak z nim żyć i redukować jego negatywny wpływ na nasze zdrowie, szukając wszelakich sposobów, które będą dla nas idealne i skuteczne oczywiście. 

W sytuacjach wzmożonego napięcia emocjonalnego możemy wzbogacać naszą dietę w produkty, które pozytywnie wpływają na samopoczucie (np. niektóre węglowodany powodują wzmożone wydzielanie serotoniny – hormonu szczęścia), witaminy z grupy B, kwasy omega-3, magnez, cynk i żelazo, gdyż niedobór każdego z tych składników może powodować depresję i bezsenność.

 
SKŁAD:
Nienasycone kwasy tłuszczowe Omega-3, wyciąg z magnolii, niacyna,
Witamina B5, B6, B2, B1, kwas foliowy

DAWKOWANIE: 1-2 tabletki dziennie.
Zawartość w opakowaniu: 30 tabletek

 Wielkość tabletek jest taka średnia, na pewno nie wywołują u mnie panicznego lęku, a wewnętrzny głos nie krzyczy " że nie dam rady połknąć..;) 
Tabletki są bez zapachu, bez "poślizgu" z wierzchu, więc trzeba szybko połknąć popijając wodą oczywiście .


Właściwości tego suplementu diety według producenta, czyli jak ma działać i na co :
  • likwidacja napięcia psychicznego, strachu, depresji, poprawa nastroju
  • skuteczny przeciwutleniacz - nawet 1000 razy skuteczniejszy niż witamina E
  • wyciąg z magnolii ma działanie:
- rozluźniające
- relaksacyjne
- przeciwstresowe
- przeciwzapalne
- przeciwalergiczne
- oczyszczające
- obniżające nerwowość i rozdrażnienie
- łagodzące frustrację
- zwiększające poczucie pewności siebie
  • magnolia nie ma działania uzależniającego, które pojawia się przy stosowaniu leków pochodzenia chemicznego.
  • złagodzenie stanów napięciowych i ewentualnie łagodnych depresji za pomocą substancji naturalnych bez działania niepożądanego.
  • systematyczne używanie poprawia naturalny i zdrowy sen.
ZALECANY PRZY:
  • problemach emocjonalnych
  • stanach lękowych
  • utracie energii
  • bezsenności
  • bólach głowy
  • napięciu mięśniowym
  • bólach menstruacyjnych
 Przyznam,że opis bardzo kuszący i zachęcający zarazem do wypróbowania, zwłaszcza, że magnolia nie ma działania uzależniającego, które pojawia się przy stosowaniu leków pochodzenia chemicznego.To jest na pewno na początkowy plus .Bardzo chciała odczuć to działanie / nawet nie relaksacyjne/ , lecz obniżające nerwowość i rozdrażnienie.

Co mi daje ten produkt ?

Właściwie to nie wiedziałam, czy stosować jedną tabletkę,czy dwie dziennie...czasem stres sięga zenitu i wtedy zapewne całe opakowanie nie pomogłoby ...no ale wiadomo, że aby zobaczyć efekty trzeba troszeczkę czasu, więc zaczęłam mimo wszystko od jednaj tabletki dziennie i tak pozostało już, nie zmieniałam dawkowania .

Na jakiekolwiek efekty odczuwalne dla mnie musiałam poczekać kilka dni.
Co zauważyłam ?  
Minimalne wyciszenie, mniejsze rozdrażnienie / wiadomo, jak to przy dziecku bywa nie brakuje sytuacji, aby nerwy nam chciały "puścić" i wtedy najbardziej zauważałam wpływ Magnolii na moje reakcje .To działanie bardzo mi się przydaje codziennie.

Poprawa snu ? Chyba nie miałam ostatnio większych problemów z zasypianiem, więc mam nadzieję, że i w tym kierunku ten suplement działa korzystnie dla mnie :)

Na koniec jeszcze jedna ważna dla mnie informacja. Jest to skuteczny przeciwutleniacz - nawet 1000 razy skuteczniejszy niż witamina E, więc to kolejna ogromna korzyść dla mnie.

Cieszę się,że mogłam poznać te zalety, które ukazały się przy regularnym stosowaniu. 
Cena nie jest wysoka, więc gdy będę potrzebowała takiego" wsparcia" sięgnę kolejny raz po ten produkt :)

Orientacyjna cena  - ok. 25 zł

11 komentarzy:

  1. całkiem ciekawy produkt ale dla mnie chyba byłby zbędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie fajnie,że nie potrzebny, tylko cieszyć się z tego spokoju ducha, bez nerwów :)

      Usuń
  2. Mimo wszystko jakoś mnie nie przekonuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem interesujący produkt. Trochę przeraża mnie ich wielkość i brak "poślizgu"...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydało by się na nerwy i stres ;) .

    OdpowiedzUsuń
  5. zazywam od kilku dni i musze powiedziec ze z poczatku nie widzialam zadnych efektow ale wczoraj zauwazylam ze jestem strasznie wyciszona nic mnie nie denerwuje i nie mam ochoty na klotnie z mezem. Az dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To po prostu świetnie, jak tak i u Ciebie działa :)
      Mąż na pewno zadowolony :)

      Usuń
  6. Mi również pomaga:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy produkt,będę pamiętać o nim:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo by mi się przydał na odstresowanie :)

    OdpowiedzUsuń