4/01/2014

Sprawcą dzisiejszego zamieszania jest...

Za chwilkę zdradzę, kim jest ten sprawca....najpierw zapraszam do obejrzenia efektów, jakie zdziałał ;)





 A oto cały sprawca "zamieszania"...potrójne cienie do powiek  Miyo OMG Eyeshadows, paletka no 03, Ocean View.

Na ustach również /na ostatnich zdjęciach /jest cień zmieszany z balsamem do ust :)


 Potrójne cienie do oczu zapewniające wyjątkowy efekt ! Nie rolują się, nie kruszą. Zapewniają długotrwały efekt pięknego koloru przez cały dzień. 

Pigmentacja jest super i trwałość również na plus, cień nawet bez bazy trzyma się na powiece idealnie ok 8h .
Cena jest bardzo przystępna i korzystna, jak na 3 kolorową paletkę i wynosi ok 10 zł  :)

Dobrze się rozciera na powiece, można w fajny i ładny sposób stopniować nasycenie koloru, bardzo dobrze się blendują i ja tej sztuki makijażu uczę się również z tymi cieniami, wystarczy dobry pędzelek i odrobina wprawy :) .

 Na odwrocie opakowania znajdziemy „instrukcję” o tym, jak np. nakładać kolorki .Być może większości osób się to nie koniecznie przyda, lecz ja zawszę "podglądam" , bo lubię wiedzieć jakie informacje skrywa  opakowanie i jak użytkować :)


Znacie kosmetyki Miyo ?

21 komentarzy:

  1. Nie wpadłabym na to,że cienie można nałożyć również na usta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jednak można :) sama tak czasem robię, ale w mniejszych ilościach jeśli chcę podkreślić jakiś kolor delikatnie. :) a paletka bardzo ładna.

      http://xiness.blogspot.com/

      Usuń
    2. Cienie na usta nakładam tylko na "specjalne okazje", w takich niebieskich raczej nie wyszłabym na zakupy ;)

      Usuń
    3. też kiedyś nakładałam cienie na usta :D ciekawe efekty wychodziły :)

      Usuń
  2. Znam te kosmetyki i bardzo lubię :D Lakiery z Miyo też są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, poznałam i ja, chociaż niewiele odcieni jak na razie ;)

      Usuń
  3. nie moje kolory, źle wyglądam w takich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też wydawało,że taki kolorki nie są dobre dla mnie , lecz jak popróbowałam ....to się okazały całkiem ok :)

      Usuń
  4. Ja nigdzie nie mogę dostać cieni z Miyo . Bardzo chętnie bym wypróbowała , bo dużo pozytywnych opinii słyszałam na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronce Miyo jest sklep internetowy----http://www.pierrerene.pl/pl/14-kosmetyki---kosmetyki tańsze niż w sklepach(tylko trzeba doliczyć koszt przesyłki)..

      Usuń
    2. I Renia mnie uprzedziła z odpowiedzią , dzięki :)
      Czasem są też darmowe przesyłki, tylko trzeba w odpowiednim czasie szukać info o tym :)

      Usuń
  5. Oj zamieszał ten sprawca....Miyo-świetnie!!!!!Cienie na ustach również używam:))
    Ps.Piękny kolorek masz na ustach w pierwszych fotkach.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor , usta podobają mi się i w jednej i w drugiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaszalałaś z cieniem na ustach ;)
    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow świetny pomysł z cieniami na ustach, rewelacyjnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne cienie , ja wole odcienie szarości ;)

    OdpowiedzUsuń