4/14/2014

Płyn Lawendowy do twarzy - Fitomed.

Jest to kolejny produkt tej firmy, który poznałam i bardzo przyjemnie się go używa .
 Informacje o produkcie :
Składniki naturalne: aromatyczna woda lawendowa (20%), olejek lawendowy, miód wielokwiatowy, ocet owocowy, nalewka z kwiatu lawendy.
Właściwości i działanie: płyn lawendowy o świeżym zapachu jest idealnym środkiem do "ożywienia" skóry zmęczonej. W stosowaniu zewnętrznym poprawia ukrwienie naskórka i nadaje mu ładny kolor. Cera nabiera zdrowego połysku, staje się gładka, jędrna i elastyczna.

Co ja myślę o nim i jak się sprawuje ?  
Konsystencja płynu nie jest tłusta, przynajmniej nie pozostawia nic z tych objawów na twarzy .Kolor taki niby niebieski, lecz wpadający w fiolet .

 Jego dobroczynne działanie to  przede wszystkim, odświeżanie skóry, tuż po rozpyleniu na twarzy jest uczucie takiego ukojenia, nawilżenia, gładkości skóry, a nawet ochłodzenia twarzy, więc na lato będzie na pewno super .Póżniej ten płyn dosyć szybko się wchłania i skóra twarzy ładnie się prezentuje. 


                                                                     SKŁAD
 Wydajność jest bardzo duża, gdyż jedno "psiknięcie zazwyczaj wystarcza do jednorazowego użycia,  chociaż można i użyć większej ilości, gdy jest taka nasza potrzeba :)

Idealnie sprawdza się jako odświeżacz makijażu i nie rozmazuje go, lubię czasem używać tego płynu i w ten sposób.

Zazwyczaj jednak używam z rana  tego produktu, gdyż bardzo lubię, gdy budzi mnie ten piękny, lawendowy zapach, który utrzymuje się jakiś czas na skórze  :)
Pojemność : 200 ml.
Cena w >Sklep Fitomed<  wynosi 12 zł.

Co myślicie o takich produktach ? Ja polubiłam go, chociaż wcześniej nie używałam takich "mgiełek"  :)

26 komentarzy:

  1. Ostatnio bardzo polubiłam lawendę w kosmetykach.
    Mgiełkę miałam raz z avonu. Takie mgiełki są super na lato.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i bardzo lubiłam, tak samo jak i wersję różaną, a teraz testuję z kwiatem pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. och widzę,że trafi na moją chciej listę;
    )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam z tej firmy płyn oczarowy i bardzo go lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podejrzewam,że też bym się z nim polubiła;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ma zapach lawendy... Gdyby był inny chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są jeszcze inne, piękne zapachy ..., więc może z którymś polubiłabyś się :)

      Usuń
  7. Uwielbiam zapach lawendy, ale mgiełki tej firmy jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już drugie opakowanie ( końcóweczka) i uwielbiam tą mgiełkę zwłaszcza z rana ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam.. ale chyba w końcu się na niego będę musiała zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam,ale chętnie wypróbuję...:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Lawenda generalnie ma wiele zastosowań :) chętnie bym wypróbowała.
    Obserwuje i zapraszam:
    kobiety-przodem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię lawende, planuję wypróbować ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam oczarowy i jestem nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham lawendę, na pewno wypróbuję. A jest dostępny w sklepach typu Rossmann, Super Pharm ? https://falenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam hydrolat lawendowy ale z BU. bardzo lubie produkty fitomedu

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam płyn oczarowy tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. przemawia do mnie efekt ochłodzenia na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba go ostatnio widziałam w sklepie zielarskim :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealny na nadchodzącą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń