4/09/2014

Współpraca oraz inne nowości :)

Najpierw słów kilka o mojej współpracy z >CosmoSpa<. Otrzymałam tydzień temu takie oto produkty :
            -kwas mlekowy
            -maska na stopy
            -płatek na usta

Wkrótce opinia o pierwszym z produktów, płatku na usta . Jest ktoś ciekawy działania ?


 Kolejna przesyłka dotarła z SampleCity, gdyż zostałam wybrana do zapoznania się z tym produktem - MAGNOLIA i już stosuję te tabletki kilka dni :)
 Ostatnia pozycja to nowości kosmetyczne , jakimi są :
-baza pod cienie ,Pierre Rene
-cień do powiek w kremie /stalowy fiołek/ , Yves Rocher
-puder ryżowy Pierre Rene
Znacie, coś z tych nowości moich ?

Pozdrawiam.

31 komentarzy:

  1. przyjemnego testowania zycze :)
    u mnie magnolia tez pojdzie w ruch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To teraz z tą Magnolią będziemy spokojniejsze :)

      Usuń
  2. Mam ten puder ryżowy Pierre Rene- świetny jest! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Płatek na usta-ciekawe,co to takiego? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwlekałam z użycie...lecz dzisiaj dowiem się , jak działa :)

      Usuń
  4. Płatek na usta? Brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. płatek na usta zapowiada sie ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam żadnego :) i życzę udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem tego płatka na usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kusi mnie ten puder ryżowy :P i ten płatek na usta :) również podjęłam współpracę z CosmoSpa ale otrzymałam inne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten suplement diety Magnolia mnie zaciekawił, nie słyszałam o nim jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dopiero teraz się dowiedziałam o ich istnieniu :)

      Usuń
  10. Nie miałam żadnego z tych produktów :) Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog i wpis. Zapraszam do mnie, dopiero zaczęłam przygodę z blogowaniem, więc niebawem będzie u mnie więcej do czytania. Mam nadzieję, że mój blog będzie tak dobry jak Twój. Pozdrawiam. http://calissi.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe produkty! miłego używania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a i jakoś ten puder ryżowy nie przypadł zbytnio do gustu, nie matuje wystarczająco, za en ten bambusowy od Paese jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe produkty z niecierpliwością czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadnego z powyższych produktów nie znam. Ale niesamowicie intryguje mnie płatek na usta:> Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa- płatek na usta:)
    Super paczuszki dostałaś-miłego testowania!!

    OdpowiedzUsuń
  17. też testuję Magnolię :)
    ciekawa jestem tego płatka na usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam żadnego z tych produktów :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym przygarnęła maskę do stóp ;p, po zimie biedaczyska aż się proszą o jakąś pielęgnację dla nich ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ciekawostki :) Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Cosmo Spa nie doczekałam się jeszcze na przesyłkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Puder ryżowy... brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń