4/02/2014

Przesyłki jeszcze z marca.



Na początek kontynuacja współpracy z firmą FITOMED . Tym razem wybrałam takie kosmetyki:
-Glinka różowa
-Lawendowy płyn do twarzy


Mydełka - Mydlarnia Powrót do Natury , otrzymałam dwa mydełka :
- z bursztynem
-delfinek dla dzieci
                                                  To moje małe zakupy....
Poznałam ostatnio również ciekawy smak...jest nim napój alkoholowy Cydr Lubelski /prezent od męża/.

Na koniec moje wygrane w konkursach .
 Kosmetyki dla dzieci z Rady Mam zdobyte za punkty z dodawania porad .Część z nich planuję przeznaczyć na rozdanie, które "wystartuje " wkrótce :)
                                     Zgrzewka napoju Roko z konkursu na fb .
                             I jeszcze jedna, bardzo fajna wygrana, sami zobaczcie....produkty Vichy :)

To tyle moich zaległości z marca .

Pozdrawiam.

26 komentarzy:

  1. Ale cudne przesyłki, gratuluję i czekam z moim "maluszkiem" na konkurs z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, mam nadzieję,że chętnych będzie więcej na te kosmetyki ;)

      Usuń
  2. Świetne nowości, szczególnie wygrana z Vichy - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję- sporo tego:)Ciekawi mnie ten płyn lawendowy do twarzy-więc czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranych paczka od Nivea jest bardzo bogata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne wygrane :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę,ale nowości:D dobre to roko? nigdy nie piłam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki Nivea Baby znam i bardzo lubię:) Gratuluję wygranych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wygrane. Ten cydr jest genialny, tzn. jego smak :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałe wygrane :) Cydr Lubelski piłam i jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ileż tego się nazbierało :) Gratuluję wygranych - są świetne :)

    Jak Ci smakuje cydr?;) Bo mnie szampana przypomina ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super przesyłki :) Najbardziej ciekawią mnie kosmetyki z Fitomedu.
    A do rozdania z Niveą chętnie się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szalona :D Dużo masz tego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super przesyłki :) Najbardziej zazdroszczę współpracy z Fitomedem, mają świetne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow :D z tego wszystkiego mam tylko mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współprac wygranych tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Łaaał świetne wygrane :) Zwłaszcza zestaw Vichy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Same wspaniałe rzeczy :)
    Zapraszam na rozdanie :)
    http://melatestuje.blogspot.com/2014/04/zapraszam-na-rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń