6/18/2015

Born to Bio,żel "jagodowy" oraz ...

Kila dni temu pisałam o jednym z produktów, który zawierała przesyłka, jaką otrzymałam już jakiś czas temu.
Był to produkt dla dzieci  "bjobi", czyli łagodzący płyn i szampon w jednym KLIK .
Dzisiaj będzie więcej na temat żelu oraz próbek, które zaciekawiły mnie bardzo .

                  Żel pod prysznic BIO "Jagody Leśne"

 Jest to organiczny, kremowy żel pod prysznic o łagodnym działaniu i bogatym aromacie owoców leśnych. Wzbogacony o organiczny ekstrakt z Daglezji zielonej, delikatnie myje przywracając skórze równowagę, zmiękcza ją i daje długotrwałe uczucie świeżości. Zawiera także glicerynę, odpowiadającą za utrzymanie optymalnego poziomu nawilżenia skóry.

 Żel nie pieni się mocno, lecz lekko .

Moja skóra po użyciu tego produktu jest nawet nawilżona, gładka i pachnie jagodami...może nie zupełnie tymi z lasu, gdyż ten zapach jest ciut inny, lecz bardzo przyjemny, trochę słodki, lecz nie mdlący  .


 Producentem kosmetyków naturalnych Born to Bio jest francuska firma Planete Bleue. Z myślą o przyszłych pokoleniach stawia na produkty organiczne i ekologiczne zarówno w kosmetyce, pielęgnacji i higienie. Dlatego do produkcji kosmetyków wykorzystuje najłagodniejsze i najskuteczniejsze naturalne składniki.
Jakość i naturalność produktów potwierdza certyfikat Ecocert.
- w 100% naturalny zapach
- bez parabenów,
- bez glikolu,
- bez sztucznych barwników
- bez silikonu
- bez Phenoxyethanolu
- bez PEG
- fizjologiczne pH
- hypoalergiczny


Pseudotsuga Menziesii (Balsam Oregon) Water - Daglezja zielona - przywraca równowagę skórze, ma dzialanie relaksujące.

Przyznać trzeba,że opakowanie żelu cieszy oko i to bardzo, jest bardzo "apetyczne" :)
 Konsystencja żelu jest gęsta i przez to wydajność jest bardzo dobra .
Kolor lekko żółty, lecz widać to dopiero przy dużej ilości żelu :)

Tak wygląda oczywiście "dozownik", wygodne zamknięcie na klik .

Cena ciut ponad 17 zł w sklepie Bio-Beauty .

 ODYLIQUE 
Teraz kolej na jedną z próbek, które otrzymałam i świetnie spisał się ten produkt, czyli scrub -użyty z racji pojemności na dłonie - regeneracja zapewniona . 
I zapach bardzo ciekawy, niby kokosowy, lecz ma w sobie inne, bardzo przyjemne dodatki zapachowe :)

                                  
           

Kolejna próbka to Odylique Łagodzący tonik różany .

Klik cena 10 zł
Kluczowe składniki:
  • Eteryczny olejek różany - regeneruje i  łagodzi
  • Wyciąg z płatków róż - nawilża, koi i tonizuje  
  • W  100% naturalny,  organiczny
Polecany:
  • do wszystkich typów skóry
  • w szczególności do cery suchej, wrażliwej lub dojrzałej, również do cery z trądzikiem różowatym.
  • Jest to wielofunkcyjny kosmetyk do pielęgnacji skóry, który nie tylko oczyszcza, tonizuje i przywraca skórze właściwe pH, ale także wspaniale koi i nawilża.  Podczas upalnych dni z powodzeniem może zastąpić krem nawilżający. 
  • Tonik nie zawiera wody, jest mocno skoncentrowany dzięki czemu skóra może w pełni korzystać z dobroczynnego  działania  wyciągu z płatków róż  dodatkowo wzmocnionego olejkiem różanym. Ta prawdziwie bombowa mieszanka wielu składników odżywczych, przeciwutleniaczy  skutecznie pobudza regenerację komórek oraz koi nawet najbardziej wrażliwą skórę.
Dodam,że zapach jest bardzo, bardzo ładny dla mnie, sam produkt mogłam użyć kilkukrotnie i działanie super....i ten przyjemny zapach :)

 To próbeczki do twarzy, do włosów też  :)
Przyznam po jednorazowym użyciu, że są to również fajne produkty .
               A to dwa pełnowymiarowe kosmetyki, których działanie poznałam .

 Znacie te żele, lub inny produkt , jestem ciekawa jak się sprawowały u Was  ? :)

15 komentarzy:

  1. myslałam, że ten żel pod prysznic to jakiś koktajl w butelce czy coś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mialam, ale ten zel to chetnie bym wyprobowala, ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żel bym chętnie wypróbowała, mam próbkę tego toniku różanego i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żel i scrub mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor mało jagodowy, spodziewałam się głębokiego granatu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym wypróbować jakiś produkt Born to Bio bo urzekają mnie ich opakowania

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam, ale brzmi smakowicie, chętnie wypróbowałabym ten żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie używałam tych "jogurtowych" kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ile produktów ;D ja miałam ten borntobio mandarynkowy i zapach był koszmarny

    OdpowiedzUsuń