6/15/2015

Maseczka regenerująca - dermaglin .

Ostatnimi czasy zaniedbałam używanie maseczek, tych "gotowych" przez to, że częściej sięgałam po otwarty pojemnik z glinką "sypaną" i przyrządzałam sobie maseczki sama .
Po zapoznaniu się z maseczkami, które czekają na swoją kolej do zużycia zaciekawiła mnie ta oto maseczka : 100% Zielona Glinka Kambryjska .


 Dodatkami w tym produkcie jest miód i olejek pomarańczowy . Jak doczytać można na etykiecie jest to produkt naturalny w 100 % .
 Wiele razy czytałam na blogach fajne opinie o maseczkach tej marki, teraz i ja mogłam poznać to fajne działanie.
Piszę,że "fajne", gdyż maseczka naprawdę świetnie sprawuje się . Lubię glinki zielone, więc i tutaj  nie zawiodło mnie działanie.
Twarz po zmyciu maseczki jest gładka, oczywiście dobrze oczyszczona i taka jakaś "lekka" :)

Zapach jest glinkowy, przyznam,że myślałam,że olejek pomarańczowy da się mocno wyczuć, lecz nie jest tak .
Mimo to z działania jestem zadowolona, wszak nie sam zapach czyni skuteczność :)
 Całość opakowania wystarczyła mi na dwa zastosowania na samą twarz, gdy chciałabym użyć na twarz, szyję i dekolt wystarczyłoby na pewno też.

 Jak każdą inną maseczkę zmywałam ją tuż po zaobserwowaniu zasychania na twarzy, czasem wydłużam taki "zabieg", zwilżając glinkę wodą , lub mgiełką w sprayu.
Na stronie Dermaglin jest możliwość zapoznania się z wieloma innymi maseczkami, jakie są dostępne :)

11 komentarzy:

  1. Mam jakąś maseczkę z Dermaglin, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa szata graficzna ;) bardzo lubię maseczki tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam kilka ale jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielonej jeszcze nie używałam:) ale ogólnie tego typu maseczki lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię maseczki tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem leniem dyplomowanym i przepadam za tymi maseczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również bardzo lubię maseczki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest dobra ta maseczka ;))

    www.encore4u.blogspot.com - blog o modzie, torebkach i mądrych zakupach.

    OdpowiedzUsuń