6/12/2015

Jak Perlux radzi sobie z mocnymi plamami ?


Pewnie zastanawiacie się co łączy tego "przystojnego " misia z produktem do prania ;)
Sprawa jest prosta i oczywista...były to plamy. Piszę "były", gdyż miś został idealnie oczyszczony z wszelakich "pamiątek" z zabaw z córeczką . 
Z racji tego,iż na zewnątrz upalna temperatura wyjęłam misia z szafy, aby skrócić czas schnięcia wybrałam bardzo upalny dzionek na jego pranie.



 Pomimo tego,że Perlux radził sobie bardzo dobrze u mnie z innymi świeższymi plamami...tutaj nie byłam pewna / naprawdę/, czy sprawdzi się, gdyż plamy były bardzo, bardzo mocno zaschnięte, zdaje się,że był to dżem lub coś o podobnej konsystencji, plam było kilka . 
Moja ciekawość byłą ogromna, czy plamy zejdą, że nie zrobiłam nawet zdjęcia...ech , musicie mi zatem uwierzyć na słowo :)

 Widzicie tą czystość ? Tak, tak plamy wszystkie, co do jednej zniknęły a przyjaciel córeczki odzyskał swój bielszy kolor :)
Można rzec śmiało,że kiedyś był ...pewien miś, co plamy miał, lecz one zniknęły i piękny się stał !
Tutaj miś pięknie pierze się ...widać nawet resztki rozpuszczającej się kapsułki .

A teraz od początku, czyli Perlux kapsułki-perły poznałam dzięki kampanii Streetcom, w której miała możliwość wzięcia udziału.
 Tak wyglądała moja przesyłka tuż po otwarciu - część dla mnie , część dla znajomych :)

 Dla mnie był Perlux zarówno do prania białych, jak i kolorowych ubrań, zaś dla znajomych...

 ...takie piękne opakowania kapsułek do prania w bieli + ulotki informacyjne do rozdania również.

 Takie pakieciki otrzymywali znajomi i oczywiście ochoczo je przyjmowali :)
 Kapsułki do prania zawierają żel oraz proszek, ciekawie wygląda to połączenie .
 Do prania kolorowego mają odcień zielony, zarówno żel, jak i granulki w proszku .


                                             Skład, gdyby ktoś chciał poczytać :)
                               Kapsułki do prania białego są w odcieniu niebieskim .
 Zapach kapsułek jest ładny, inny niż dotychczas używane przeze mnie produkty do prania, które były przeważnie kwiatowe, ten ma w sobie jakąś inną nutę, świeżą, taką zdecydowaną .
Na początku wydaje się być bardzo intensywny, lecz po wyschnięciu ubrać zapach jest wyczuwalny nadal, lecz już tak bardziej "normalnie" .
Te dwa rodzaje kapsułek różnią się chyba ciut zapachem, chociaż dla mnie są podobne .

Dodam jeszcze,że kapsułki nie wywołały u nikogo z rodziny żadnych wysypek, czy uczuleń, nawet u najmłodszej córeczki :)

 Ja doczytamy na opakowaniu jedna kapsułka zawiera w sobie proszek z systemem odplamiania,żel oraz odkamieniacz.


Co podoba mi się  w używaniu tych produktów ?
Na pewno łatwość dozowania, dalej czystość i świeżość ubrać bez plam .

Oczywiście na pewno znajdą się jakieś plamy, z którymi te kapsułki mogą sobie nie poradzić, lecz plamy, które dotąd "gościły" na naszych ubraniach znikały.

Największe wrażenie na mnie zrobił czyściutki miś córeczki wyjęty z pralki - bardzo ucieszył mnie ten widok :)


 Kampania ‪#‎Perlux‬ ‪#‎NajskuteczniejszePerły była dla mnie i ubrań bardzo udana, to trzeba przyznać na pewno.

Pozdrawiam Wszystkich wieczorową porą :)

17 komentarzy:

  1. Perluxa nigdy nie używałam. Zwykle sięgam po Ariel lub Persil Ale skoro taki dobry, to kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też biorę udział w tej kampanii :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Misio musiał narozrabiac, skoro tak za uszy powieszony :P

    Pozdrawiam cieplutko
    Www.test-it.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję testów i chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś je wypróbuje, ale na razie mam zapasy kapsułek Ariel i Vizir.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trzeba zapasy uzupełnić, jeszcze kilka tylko kapsułek zostało i pustki...;)

      Usuń
  6. uroczy ten miś, a jaki czyścioch:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Właśnie tak...ale przed praniem nie byłam pewna, czy efekt będzie taki ;)

      Usuń
  8. Misio pewnie heepyyy:) skorzystam w przyszłości z takich kapsułek.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam okazji go wypróbować, może kiedys spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń