6/29/2015

Moja kompletna już przesyłka .

Jako jedna z wielu osób biorę udział w projekcie Trnd, gdzie miałam do wykorzystania bon na zakupy w sklepie internetowym Zalando .


 Wreszcie mam całość przesyłki, trwało to ciut dłużej, gdyż miałam okazję wypróbować już  funkcję zwrotu towaru i całość przebiegła w sposób zadowalający, w sumie szybko i sprawnie, co bardzo mnie ucieszyło .

Wybrałam coś dla siebie, jak i też dla córeczki .
                                              To oczywiście buciki córeczki .
                                  A bluzka oraz komin to moje wybrane rzeczy.

 Do przesyłki dołączony był taki prezencik w postaci kawy, która smakuje oczywiście najlepiej w gronie bratnich dusz, gdzie można porozmawiać o zakupach i  nie tylko  :)
Mam jeszcze do oddania KODY RABATOWE 20 % ORAZ 15 % DO SKLEPU Zalando . 
Kody są dla nowo rejestrujących się, zakupy bez wymaganej kwoty minimalnej, 
do tego PRZESYŁKA GRATIS i możliwość BEZPŁATNEGO ZWROTU ZAKUPIONEJ RZECZY DO 100 DNI .

Jak ktoś chętny piszcie :)

 Cieszę się z możliwości udziału w tym projekcie, dzięki niemu przekonałam się przede wszystkim,że sklep Zalando oferuje często zniżki na swój asortyment ....dzięki czemu można zrobić zakupy oszczędzając "swój portfel" oraz poznałam opcję funkcjonowania zwrotów towaru :).


Podoba Wam się mój wybór ze sklepu ?

Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. Śliczne te buciki Córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo rzeczy sobie wybrałaś, widzę, że tylko ja nie dostałam próbek kawy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się bluzka i komin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie:). Bluzka i komin - super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny gest z tą kawą. A zakupy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakupy:) rabat zawsze mile widziany:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też dostałam się do tej kampanii :)

    OdpowiedzUsuń