6/23/2015

Komplet biżuterii - naturalny bursztyn ze srebrem.

 Biżuterię srebrną z dodatkiem bursztynów oraz wiele innych ślicznych produktów można zobaczyć oraz oczywiście zakupić w sklepie AnkaBiżuteria .
Gdy ciekawość wzięła górę i  pospiesznie otwierałam moją przesyłkę od razu ujrzałam śliczne pudełeczko, w którym skrywała się również piękna zawartość, czyli komplet biżuterii srebrnej...zresztą sami zobaczcie :)
 Teraz przybliżę mój wybór z tego sklepu, który tak prezentują się na mojej skromnej osobie :)


  Kruszec, jakim jest bursztyn prezentuje się bardzo ładnie w tej biżuterii srebrnej  do każdego rodzaju ubioru. 
Od tych eleganckich, po te lużne i bardziej wygodne . Można ją z powodzeniem nosić zarówno na codzienne wyjścia z przyjaciółmi, czy dzieckiem na spacer.

Zwłaszcza lato kojarzy mi się z bursztynem, morzem, ciepłem...sama radość , więc chętnie będę nosić ten komplet biżuterii celebrytek, który pozytywnie nastraja swym widokiem :)
 Wisiorek ma długość 2 cm, natomiast kolczyki srebrne posiadają całkowitą długość  1,7 cm, pod względem rozmiarów ta biżuteria srebrna jest bardzo dobrze dopasowana według mnie...nie brak jej elegancji i subtelności zarazem .


Jak widać na poniższych zdjęciach, zapięciem tych srebrnych kolczyków są wkrętki .
Dobrze sprawują się , nie ma obawy o ich przypadkowe odpięcie .


                                    W słońcu bursztym jest po prostu piękny :)


Oglądając w sklepie te produkty wydały mi się bardzo ładne...lecz na żywo prezentują się jeszcze lepiej :)
Łańcuszek celebrytka idealną ma długość, taką lubię do wisiorków, które mają być widoczne na szyi .
Podsumowując...łańcuszek celebrytka z wisiorkiem, srebrne kolczyki prezentują się bardzo ładnie jako komplet biżuterii srebrnej z dodatkiem bursztynu :)

                  


  Dodam jeszcze, że składanie zamówienia w sklepie jest proste i bezproblemowe...a przesyłka dotarła do mnie również szybciutko :)
 Tak więc zachęcam do zapoznania się z asortymentem sklepu  AnkaBIŻUTERIA , cena tego przedstawionego kopleciku z biżuterii srebrnej wynosi aktualnie 45 zł .

Jak podoba się Wam mój wybór ?

Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Ciekawa biżuteria, wygląda bardzo subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo śliczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw :-) bardzo delikatny i świetnie się prezentuje :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, piękna i elegancka biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna, taka delikatna, lubię bursztyn, ma tyle ciepła i mocy w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny komplet wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam bursztyny, komplet prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet, uwielbiam bursztyny w srebrnej oprawie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi najbardziej na tą chwilę podoba się biżuteria którą wykonam sama. W takim przypadku zamawiam np. zawieszki https://pl.silvexcraft.eu/70-zawieszki i staram się zrobić tak własnoręcznie biżuterię, aby była mocno unikatowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Srebro to bardzo wdzięczny materiał dla jubilera i jednocześnie cenowo bardzo przystępny :) W połączeniu z bursztynem tworzy przepiękne formy biżuteryjne co widać np. na https://esclusiva.pl/broszki. Bardzo piękne ozdoby

    OdpowiedzUsuń