9/12/2013

Modelowanie i wyszczuplanie ciała , czy ten produkt działa ?

Wyszczuplenie ,które oferują nam wszelakie kosmetyki...wierzycie w takie działanie ?
Ostatnio poznałam produkt firmy Tołpa,z serii dermo body ,slim i jest nim Modelujący komcentrat wyszczuplający .
Ważne informacje i porady znajdują się na opakowaniu tego koncentratu,jak i równiez wewnątrz kartonowego opakowania,bardzo fajne jest to rozwiązanie ,przydatne i ciekawe .
Tak więc ,kosmetyk będzie lepiej działał,jeżeli zastosujemy się do mini poradnika i wskazówek w nim zawartych .


  Wcierałam intensywnie  ten produkt na wybrane partie ciała ,zwłaszcza na uda ,póżniej brzuch i pośladki ,gdyż te miejsca najbardziej tego wymagają .

Nałożyłam produkt za pierwszym razem na ciało i po wchłonięciu się go / trwa to nie długo/  , usiadłam wygodnie w fotelu....nagle poczułam po chwili  efekt takiego chłodu na skórze,delikatnego rozgrzewania i jakby mrowienia skóry ,w pierwszej chwili nie wiedziałam co się dzieje ale zaraz pomyślałam,że przecież uzyłam tego koncentratu i to on tak działa - nie trwało to zbyt długo  ,może ok 5 minut ,póżniej wszystko wracało do normy / pomyślałam wtedy ,że być może to właśnie jest to dobroczynne działanie wyszczuplające i niech trwa jak najdłuzej nawet / .

Z nawilżaniem ciała jest bardzo dobrze , ujędrnia też i wygładza moją skórę za każdym razem,gdy go używam / naprawdę /. 

                                                                   SKŁAD

                                                    KONSYSTENCJA i KOLOR
 U mnie delitatny efekt wyszczuplający zaobserwowałam najbardziej na udach ,może nie jakiś spektakularny ,lecz dla mnie widoczny i cieszy mnie  / dodam,że ćwiczeń specjalnych nie wykonuję ...niestety ,ale codzienne bieganie za córeczką można śmiało zaliczyć do mega aktywności fizycznej / .Brzuch i pośladki zyskują również zalety przyjemne w dotyku ,wiekszą gładkość i elastyczność .

Zapach ładny dla mnie ,utrzymuje sie jakiś czas na skórze ,konsystencja lekka,nawet szybko się wchłania,nie pozostawia też plam na ubraniach .
Kolorem tego koncentratu jest beżowo-szary .
Pojemność to 200 ml koncentratu zamkniętego w elastycznej tubie,więc wydobycie jest łatwe .

Kosmetyk do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.

10 komentarzy:

  1. Wygląda świetnie, ale ceny tych kosmetyków są trochę za wysokie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie Siostra jest zadowolona z tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam produktu,a wygląda interesująco. Mam takie niefajne miejsca, które chciałabym wyszczuplić bo ćwiczenia nie bardzo sobie z nimi radzą:(

    OdpowiedzUsuń
  4. to bym się chyba musiała cała nasmarować;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że przynajmniej jakiś efekt daje, nawet taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że takie produkty nie przynoszą jakiś szczególnych efektów. Miłe zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bieganie za córeczką jako ćwiczenie jest najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go jakiś czas temu i bardzo lubiłam jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie mogę znieść jego zapachu

    OdpowiedzUsuń